zaterdag 10 juli 2010

Update borduurwerk 10 juli


Alweer tijd voor een nieuwe update.
Het is nog steeds heerlijk weer dus elke ochtend zit ik nog steeds om 7 uur buiten....vanmorgen was het eigenlijk te warm en ben ik snel weer naar binnen gegaan.
Mn borduurwerk schiet wel lekker op die paar uurtjes elke ochtend.
Ben vanavond ook aan een borduurwerk met een kat begonnen voor mn zoon die stapelgek op katten is.
Omdat zn lievelingskat is overleden wilde hij eigenlijk graag iets met oa een zwarte kat maar ik heb nog niks kunnen vinden...ben dus met een rooie kater begonnen.
Dus als iemand een patroon heeft met meerdere katten waaronder een zwarte of weet waar ik zo´n patroon kan kopen laat het me dan aub weten.
Inmiddels heb ik van Esther zwarte katten patronen gekregen.

6 opmerkingen:

  1. Je schiet zeker aardig op, en ik zal de katten-patronen voor je in de gaten houden.
    Hier is het nu aardig aan het onweren en hopelijk koelt het dan ook wat af.
    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt prachtig, knap dat je nog borduurt. Ik doe momenteel helemaal niets, het is me echt te warm. Een lekker boek spreekt me meer aan. En helaas heb ik geen zwarte poezen patroon voor je. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ester,

    Lekker he zo s'morgens borduren, deed ik ook afgelopen dagen, terwijl iedereen hier nog lag te slapen zat ik in de tuin te borduren met jawel koffie....heeerlijk.

    Wat een mooi borduurwerk trouwens!

    Ik heb nogal wat kattenpatronen op mijn pc staan, als je me even je emailadres mailt kan ik je wel wat plaatjes van voorbeelden sturen.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om in alle rust zo 's morgens vroeg te kunnen borduren!
    En je borduurwerk schiet zo al aardig op.
    Groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Esther, omdat het voor mij te warm is om te borduren, dan zit ik maar wat rond te neuzen in blogjesland en zo ben ik hier terecht gekomen!!!

    Je werkje gaat erg mooi worden hoor en zo te zien staat er nog heel wat op je wenslijstje....

    Ik wil je blog graag gaan volgen en heb me op je lijst gezet.... nog veel blogplezier!!!

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je borduurwerk schiet mooi op. Ik benijd je dat je zo vroeg kunt zitten borduren. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen