zondag 10 oktober 2010

HAED patroon 1e foto 10 oktober


Gisteren kreeg ik eindelijk mijn bestelde HAED patroon.
Omdat ik niet verder kon met Minerva omdat ik eerst nieuwe printer inkt moet hebben ben ik begonnen aan Along the forest path.
Niet dat ik al die tijd niks gedaan heb, ik heb allerlei kleine werkjes afgemaakt en ik ben gaan borduren voor KIKA.
Ik weet niet of ik dat van KIKA op mn blog mag zetten dus ik heb het maar niet gedaan.
De foto van mn HAED patroon is niet recht op tafel gelegd en ook midden in de zon gemaakt waardoor ik dacht dat ik heel wat anders op de foto had,in het echt ziet het er keurig uit.
Zal de volgende foto wat fatsoenlijker maken.

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een begin hebt gemaakt, het is een erg mooi patroon.

    Groeten,
    Desirée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, leuk. maar ik zie er wel veel wit door heen? dat vind ik vrij apart. Ik borduur met 2 draden op 18 counts, omdat voorgeschreven staat, dat ziet er wel heel anders uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je eraan begonnen bent! Gaat het weer wat beter met je?
    Welke hoek ben je gestart?

    Doordat de zon er zo op schijnt krijg je dit effect van het werk. Als ik mijn haed met een flitser doe, zie ik ook wit wat ik niet zie in het echt.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elisa, na jouw bericht ben ik het toch nog eens met 2 draden gaan proberen.
    Bij Minerva was 1 draad mooier maar hier was het toch niet echt een donker bos.
    Ben dus opnieuw begonnen met 2 draden en nu is het inderdaad dat donkere bos wel.
    Morgen maak ik een nieuwe foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je eraan begonnen bent,ik ga je vorderingen zeker volgen.

    Succes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welja, 2 HAED patronen tegelijk!
    Succes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Ester

    Wel jammer van je vele steekjes die je hebt gemaakt, maar heel veel borduurplezier, het leek mij ook mooier.
    Maar van geen probeersels leren we niet.

    BeantwoordenVerwijderen